[KKM2015/2019] Kontorsmateriel Dynamiskt inköpssystem

Annonsöversikt

Upphandlingens nummer
KKM2015/2019
Utförandeort
Stockholm
Upphandlingen genomförs med förfarande
Dynamiskt inköpssystem
Ansvarig upphandlande organisation
Inköp
Meddelande om upphandling

Publik annons: Den här upphandlingen är annonserad publikt. {0}

Detta avser ett dynamiskt inkpssystem för kontorsmateriel

Sista dagen för inlämning
2025-11-10
Sista dag för att ställa frågor är
2025-11-10
Anbud giltigt t.o.m.
2026-11-20
Tidsfrist för att lämna in ditt anbud
 Dagar  Timmar  Minuter  Sekunder

Mer information hittar du genom att klicka på Ansökningsdokument i menyn till vänster och under rubriken Skapa anbudsansökan finns information om hur du ska lämna in ansökan.

Den här upphandlingen tillåter kontinuerlig öppning av ansökningar, det innebär att upphandlaren kan öppna din ansökan omedelbart efter att det har lämnats in. Detta betyder också att du inte kommer att kunna återta din ansökan efter att du har lämnat in den. Det finns dock möjlighet att skicka in flera ansökningar.

Den här upphandlingen tillåter flera ansökningar, du kan skicka in flera ansökningar.

Kategorikoder
CPV
30192000-1
Kontorsmateriel
CPV
30192700-8
Skriv- och kontorsmateriel
CPV
30197643-5
Kopieringspapper
CPV
30199700-7
Tryckt kontorsmateriel utom formulär

Genom att anmäla intresse på sidan intresseanmälan får du aviseringar via e-post om det sker förändringar. Du har där även möjlighet tacka nej till att lämna in ansökan.